2008-03-29

Få ihop det

I min familj och släkt är det inte lätt att "få ihop det". Födelsedagarna hopar sig samtidigt som tävlingar och årsmöten ska genomföras. Idag har vi försökt hitta lösningar. Födelsedagar får firas senare och tider får anpassas. Det är inte bara sonen som ska uppvaktas utan även kusinen. Jag inser att det inte är nästa vecka jag kan pusta ut utan veckan därpå. Hoppas jag. :-)

Tack gode gud för mina teens i allafall. Idag har vi hjälpts åt med husstädning och handling efter att jag kom hem från skjtubanan. Det sa bara swisch så var det klart. Allt inplockat, dammat, damsuget och avtorkad och en lasagne stå i ugen och väntar på oss.

Belöningen står i skafferiet och väntar. Godis och chips tillsammans med en bra film och kvällen känns räddad.

Vi laddar upp inför morgondagen!

Inga kommentarer: