2008-03-20

Mot blåkulla med snyggt hår!

Om tycker att jag blev snygg i håret??? Yeeees! Det är nästan så att jag känner mig onödigt snygg! ;-) Vore det inte för att jag var 40 plus så hade jag nog varit en pangbrud i ordets rätta bemärkelse:-)

Nåja.. kanske inte då..men jag är riktigt nöjd, både med klipp och färg. Och en nöjd Pangbrud är en glad Pangbrud. Och en glad Pangbrud är tillgodo för en KP.

Nu ska dom där två 16-åringarna utfodras igen.. undar vad dom har att berätta den här gången.. Troligen något helt logiskt:-)

Ses på Blåkulla ikväll tjejer!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att höra att nån frustar av nöjdhet efter ett frisörbesök, och oxå tycker hon är snygg!! Klart du är en pangbrud fast du är 40+, det är ju då vi verkligen har utvecklats fullt ut till pangbrudar, eller hur! Du klär i blont, det har jag sett på bilder, har ju bara sett dig mörk. Vi ses vid Blåkulla som sagt, hälsar en annan blondie

Anonym sa...

Blå huset på kullen.... vi är ju på väg.

Anonym sa...

vi se där på blåkullen ;) du får visa bild *kram* o natti..Monica

Buzan sa...

Woho, jag instämmer. FOTP,FOTO.. *sätter sig till rätta och väntar*

Du ÄR en pangbrud!!!

Anonym sa...

Mina raraste påskdamer! TACK! foton kommer POK i puss