2008-03-06

The dentist

Ska till tandläkaren.

2 plober kort.. tusenlapparna bara flyger iväg...

7 kommentarer:

Anonym sa...

Ajajajajajajajaj, jag lider med dig. Jag har tandläkarskräck, dels för att det är vidrigt att borra osv men också prismässigt...

Jag är med dig och håller handen...

Anonym sa...

Ja,ja, du gör inget annat än att roa dig!!!

Pangbruden sa...

Tack Frippo!

Majsanochmalla sa...

Faaan... Sjukt dyrt med tandläkare!!!

Här i Sthlm finns det City Dental... Halva priset på allt! Och superproffsiga!!!!

De botade min tandläkarräkningsskräck! Bra gjort!

Pok

Mallasnålbralla

Buzan sa...

håler handen jag me.. ska se til att hinna läsa ikapp nu babe, för du har skrivit ruskigt mycke........... Jag toksnaknar dig gullet :)

Buzan sa...

kan någon köpa mig ett tangentbord.. det stavar så konstigt .. haha

Anonym sa...

Buz!!! Äntligen är du här, jag har saknat dig trodde du dumpat mig.!!! puss