2008-03-07

Energisol, man tackar!

Ahhh vårväder minsann. Gissa vem som plockade fram en vårjacka i morse? :-) Härligt! Jag behöver lite solsken och extra krafter just nu, eller en dos alkohol..kanske.. Det tar på krafterna att ha inneboendes hos sig. Även om jag fått sova på nätterna är jag så trött att det känns som om jag varit uppe en vecka. Mental trötthet kanske.

På lunchen ska jag i allfall ta en solpromenad till lilla stadens Lindexbutik. Kanske en vårtop kan pigga upp mig. Lite shopping skadar inte iallfall. Brukar bota det mesta.

Jag och dottern var ganska överens om att det var kul att dom kom men skönt när dom for:-) Den enda som tyckte det var trist var väl sonen. Men ni vet, teens and first love.. :-) MSN adresser bytte flitigt och i maj ska sonen till London. Vilda planer smeds om att resa ner och möta honom. Ja ja tänkte jag ni drömmer. Det kommer komma många nya stora kärlekar och hjärtesorger i era liv.

That´s life!

4 kommentarer:

séra Jónatan sa...

Visst är det skönt med sol. Strax skall jag ut och njuta av rullskidorna.

séra Jónatan sa...

Hur kan shopping bota det mesta? För mig är det snarare försäljning eller slängandet av saker som hjälper mig att gå lättare.

Anonym sa...

séra du är man, jag begär inte att du ska försåt:-) Bara en kvinna vet hur shopping botar:-) Åhh vilken härlig Närkesol vi har!

Anonym sa...

Shopping botar allt just för stunde iaf hahahaha !
Härligt med tonårskärlek o planer ;) gulligull *kram * Monica