2008-03-08

Däckad


Däckad var ordet. Jag fullkomligt däckade i går kväll. Tröttheten tog ut sin rätt. Kanske inte en fredagsmyskväll den kära pojkvännen önskat sig men vad skulle han göra? Mat orkade jag inte laga så vi inhandlade take away från Shanghai. Ett glas vin fick jag i mig men det tyckte jag smakade illa. Sen halvsov jag framför Let´s Dance och försökte orka hålla mig vaken tills slutet men då mådde jag nästan illa av trötthet.

En total mental urladdning helt enkelt.

Inte nog med det, min kära revolver krånglar.. Lagom kul inför morgondagen för jag är anmäld till 3 varv i Linköping. Vi har en revolverexpert i klubben så han var så gullig och tog med den för iordningsställande. Den kanske bara är utmattad den med:-)

Nu måste jag roa mig i tvättstugan men sen blir det soffan och en stor mugg kaffe.

I kväll ska jag heja på Sanna Kallur för allt jag är värd! Vad gäller melodifestivalen hoppas jag att folk fattar att Carola o Andreas låt är bra. Gärna den och Sibel vidare.

I morgon väntas pangbilder, klart ni kollar va? Och håller tummarna :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

du ser så snygg ut Amie! skule man kunna få din mejladress, har surfat runt och hittar den inte på din blogg! kramelikram. //Victoria

Anonym sa...

Vickan jag mailar den till dig via Facebokk..ok? Kram och tack för komplimangen! :-) Du är rätt fräsch du med min vän