2009-01-20

Vikt

Hmm det är väl knappt jag vågar skriva det men jag har gått ner i vikt:-) Helt utan anledning och ansträngning. Före jul var jag på en liten glöggfest och byxorna jag hade på mig stränade och stramade lite väl mycket. I morse när jag provade dom satt dom perfekt, ja t o m lite löst. Bara att tacka och ta emot.

Nu tillhör jag inte storbantarnas skara, jag bantar litegrann varje dag istället. Men sen jul har jag inte knaprat pepparkakor och druckit glögg varje dag så det har säkert sin naturliga förklaring. Jag har ju traskat runt berget i Överum 6 varv de senaste veckorna så det vore väl konstigt annars.:-)

Bara nu inte Blondinbella attackerar mig efter det här inlägget..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bara att gratulera :-)

Anonym sa...

Lyckliga du!!
Jag har försökt länge att tappa lite men det sitter som berg.
Kan ju oxå finnas en förklaring att man äter ute ganska ofta och älskar all kladd mat.Ålder hör nog oxå till, tror jag!!??Måste bara säga strongt gjort min vän:)Kram!!

Pangbruden sa...

Jag har inte ens ansträngt mig.. det bara blev så..:-9