2009-01-24

Lyxproblem och modechock

Det är ett delikat lyxproblem att välja mellan vilka high heels man ska ha på fasters släktkalas. Jag har inte bara massa jackor förstår ni, jag har även garderoberna fulla med skor. Vem kunde tro det? Men är man dotter till en kvinna som har svart bälte 10 dan i shopping så finns det något som heter "Att ärva skor från sin mamma som har samma storlek".

I afton blir det gråa, lite silvriga byxor. En paysleymönstrad tunika i grått lila och lite rött tillsammans med något av dessa par skor. (Det lutar åt de med rött i)

Eders Pangbrud har återigen chockat sig själv genom att modeblogga:-)

4 kommentarer:

sofie sa...

Jag tycker samma ta dom med rött i.Hoppas att du får roligt i kväll.Kram

sofie sa...

Det var då hemskt smittosamt att gå in på din blogg,hade nästan fått stopp i avloppet i tvättstället men lyckades få upp det själv:-).Så i morgon blir det att hälla hettt vatten i tvätt stället.Kram

Anonym sa...

Sorry:-)

Anonym sa...

Det där kallar jag för god smak på skor:)Jag köpte mig ett par naturfärgade träskor igår,jag gick inne med dom och drömde mig tillbaka till tonåre:)
Du kan ju det där med att modeblogga!!
Kramen!!