2009-01-16

Dom där fina jag har..

Dom är inte så små längre, inte heller är dom lintottar. Dottern vill inte lägre ha rosa dunjacka som mamma valt, nej knappt några kläder alls som hon inte fått köpa själv. Att åka skidor med sin mamma är något som går fetbort hos dottern, sonen är än så länge med, men bara om jag betalar liftkortet. Kanske kanske, om jag har tur, vill dom grilla korv utomhus en kall härlig vinterdag men det är inte längre självklart.

Dom är inte längre 7 och 8 år men dom är fortfarande mina och jag älskar dom lika mycket än idag.

I kväll kommer dom hem igen. En pappavecka är tillända och mitt hus blir levande igen. Stökigt, dammigt, fullt av blöta handdukar, smulor på köksbänken och tomt kylskåp men levande!

Fin fredag alla, nu packar jag ihop och far hem.

3 kommentarer:

Monica sa...

det samma till dig o familjen kram kram ;)

Anonym sa...

Jag har en blogg där jag kommenterar bloggar. Jag blev tipsad om din och har nu kommenterat den! Läs vad jag skrivit på www.metrobloggen.se/bloggk

Hälsningar,
Småbloggskommentatorn

Majsanochmalla sa...

Gud/run så fina ni är alla 3... SNYGGA!¨

Pok

Mallaanadeattdinagenerärbrabralla