2009-01-10

Årets bild kanske?


Den här bilden tycker jag säger allt. Den innehåller det mesta som en nyårsafton kan innebära.

Vi har de kära, den fulle glade, den sura och den milt översende. Vi har även den som ska fotografera och dokumentera (bakom kameran) och givetvis de som redan gått och lagt sig (ej med på bild:-)

En härlig bild helt enkelt!

Nu sängdags för i arla morgonstund far vi till Överum och tävlar.. Fältskyttepremiär i A.. håll tummarna.

OBS! Min vän Malte har copyrighten här

3 kommentarer:

Monica sa...

Klockren ;)

Anonym sa...

En mer sansad bild ser jag än de jag sett:-) Vem var den sura undrar vi? Vi var alla glada och fryntliga på alla sätt, eller hur? Hälsn från mig + H

Pangbruden sa...

Mina mungipor har gått ner just på den bilden allstå får jag illustrera den sura:-)