2009-01-30

Bra avslutning på en grisvecka!


Jag brukar inte svära, åtminstone inte i bloggen, men nu känner jag att ett kraftuttryck är på väg. Fy f-n vilken grisvecka! Tack det kändes bättre:-) Det har inte gått en kväll utan att vi arbetat med bokslut, medlemsregister eller någon rapport. Jo tisdagkväll men då arbetade jag och KP var tvungen att gå på ett möte.

Tack o lov så är det fredag. Partyfredag! Något som eders Pangbrud inte har särskilt ofta numera:-) Jag slutar vid lunch och beger mig då ner till banan för att skjuta in mig lite. Därefter raka spåret hem till dusch och garderobsinventering. Jag har som vanligt inget att sätta på mig men det brukar klarna efter en stunds letande i gömmorna:-)

18.30 samlas jag och gäddorna för god middag på Stallyktan (en pub inne i stan) Därefter vinglar vi till vårt favorithak O´Learys och förhoppningsvis dyker det upp några skyttegubbar och partajar med oss. Vi har ju ett par SM brons och allsvenskesilver att fira men även några sorger att dränka, dvs de dåliga resultaten:-)

I kväll partar vi till den här låten. En låt som helt klart är värd att guppa till och höjer mitt humör vare sig jag sitter i bilen eller riggar... Enjoy och fin fredag alla!

Ni kan ju räkna med bilder:-)

8 kommentarer:

Anonym sa...

HA en trevlig helg Kompis!
Ha så kul i kväll, och, så skönt att gå hem efter lunch!!

Själv kavlar jag upp tröjärmarna och tar tag i Skolans Dag i morgon. Idag ska vi göra i ordning mässan!!
Sen får vi se hur det går med demonstrationen i morrn.
Kram på dig!

MiasomvillfestamedPangis

Anonym sa...

Det där är ju en trevlig låt att svänga loss till. Ha så skojigt på partajet!

Pangbruden sa...

Tack o tack!! Nu börjar jag att ladda..(fyndig va:-) både inför banan och inför kvällen..

Anonym sa...

ha så trevligt !
Skjut hårt ;)Puss -_Monica

Anonym sa...

Låter som du får en trevlig kväll med "gäddorna" :)

Drick några glas för mig också och hoppas alla ni skyttar lämnar alla vapen hemma så festen inte urartar ;)

Anonym sa...

Mattias.. ar icke orolig.. Ibland lämnar vi banan och går om kring på gatorna som vanliga kvinnor:-) Allt är väl inlåst

Anonym sa...

Jag trodde att du skulle skjuta av dig efter veckan som har varit..inte in dig...säger jag som tycker att du är värd en riktigt härlig partykväll!

Kram och trevligkväll!
Ewa

Anonym sa...

Ewa den där var ovanligt fyndig:-)