2009-01-09

Barnsligt Kleerup!

Så här tolkar jag den där Kleerups uttalande om att han fick lämna urinprov på Grammisgalan:

"Vi musiker är hjältar i Sverige, vi lever faktiskt inte på Palsternackor. Jag jobbar ju även med Unicef så jag får faktiskt knarka hur mycket jag vill. Spela roll om det är olagligt, jag är ju en högre stående person, bättre än er andra så lämna mig och mitt knark ifred"

Barnsligt uppträdande och hans uttalanden visar att den fånige lille loosern är mest rädd för vad polisen hittar i hans urin.

För min del kan du gärna flytta från Sverige, så slipper vi skattebetalare betala din avvänjningsvård längre fram.

11 kommentarer:

sofie sa...

jag håller med dig.kram

Majsanochmalla sa...

Vad mer behöver sägas?

Pok

Mallablirförbannadpåskithögarbralla

Anonym sa...

Som vanligt...
"Klok som en bok"

Miasomhållermed

Anonym sa...

Exakt vad jag hade skrivit också!

sofie sa...

Jag önskar dig en trevlig kväll antar att du jobbar nu.Kram

Anonym sa...

MEn, min lilla söta PANGBRUD, jag höll på att skratta ihjäl mig åt din kommentar på Bittes sida. Den på MAdonnabilden och dina ungar....
Helt plötsligt så tänkte jag mig i den situationen.... och...
Håller med dig... mina ungar hade inte heller tänk,-Gud vilken snyggomamma vi har!!

Puss


Miasomharklackstövlaridag

Pangbruden sa...

Mia.. nä och hon har teens.. Jag har också high-hellstövlar idag:-) Snyggo där!

Pangbruden sa...

High-heels.. men ibland känns det som high-hell;-)

Anonym sa...

För min del är det HighHELLS nu!! :o/

Miasomsitter

Anonym sa...

Kan bara säga, det finns folk till allt du!!!!
Önskar dig en fin helg min vän, kram lena.

Anonym sa...

Mia..Där myntade vi ett nytt utryck:-) High hells:-)