2009-01-29

Uppiggande läsning

Min vän Pruseluskan piggade upp mig lite via mail, precis sådan läsning som jag behövde just nu:-)

Ett par ligger i sängen. Mannen säger:
"Jag ska göra dig till värdens lyckligaste kvinna!"
Hon svarar: "Jag kommer att sakna dig..."
-----------------------------------------------------

"Det är allt för varmt för att ha kläder på i dag" säger Erik när han kommer ut ur badrummet. "Älskling, vad tror du grannarna skulle tänka om jag klippte gräset naken?"
"Att jag tog dig för pengarnas skull", svarar hon...
-----------------------------------------------------------

P: Vad kallar man en intelligent, läcker och behaglig man?
A: Ett rykte...
--------------------------------------------------------

Käre Gud,
Jag ber om visdom till att förstå min man, kärlek till att förlåta honom och tålamod för hans skiftande humör. För du vet Gud, att om jag ber om styrka, kommer jag att slå ihjäl honom!

AMEN

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hi hi, ettan var bäst!!

Anonym sa...

Fyran fru P fyran!!!!:-)

Anonym sa...

Haha! Så bra!
Ewa

Monica sa...

*skrattar* hahaha kul