2009-01-12

Jag är populär

Eftersom jag inte bara är populär hos sjukvården utan även hos folktandvården blev jag inte särskilt förvånad när de ringde mig. däremot var det kanske lite märkligt att de t o m tog sig tid att kontakta mig en Söndag:-)

Mitt under pågående skjutning började det surra i fickan, eftersom det aldrig slutade svarade jag när vi markerade målen. Det var, hör och häpna, folktandvården som snällt frågade om jag hade lust att besöka dom idag. Damen i andra änden blev alldeles ställd när jag svarade att jag var ute och sköt och inte hade tid att prata:-) Idag är jag upptagen med att träffa de trevliga doktorerna på USÖ´s öronklinik så jag tackade vänligt nej till att komma och besöka dom. I stället får jag en kallelse i februari.

Jag kan inte förstå att jag är så populär hos landstingets instanser. Är jag utsedd till försöksobjekt? Har jag en lämplig kroppshydda och tandbett? Eller är det bara mina pengar dom är ute efter?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ibland är landstinget verkligen på hugget.Hoppas att det går bra hos doktor idag.
Kram lena.

Monica sa...

pengarna ...