2009-01-18

Taskig humor

Dagens bästa skämt stod jag för när jag ringde till de som samåkte i bil nummer två klockan 09.00 i morse och med allvarligt besviken röst undrade varför dom hade struntat i att hämta upp mig. Förrvirrignen var stor och de svor ve och förbannelse över de i min bli som hade "struntat i mig" samtidigt som de inte kunde begripa varför jag ringde så sent:-)

Dålig humor? tja, jag skrattade ju så att tårarna rann åt Tuxedo på nyårsdagen så vad hade ni förväntat er:-)

Nu ska eders Pangbrud äntra sängen, alla barn är hemma igen och jag är trött som ett spett.

God natt whereever you are!

3 kommentarer:

sofie sa...

God morgon!Jag tackar för att du upp muntrade mig i helgen om deitingen.Kram

Anonym sa...

Du är ju OND, Pangis;-)

Pangbruden sa...

Jag har aldrig påstått något annat;-)