2009-01-17

Sex och besöksantal

Nej något telefonsex har jag inte sett röken av men jag har haft besöksrekord en fredagkväll efter det inlägget:-)

Har folk inget roligare för sig en fredag än att googla på telefonsex? Så sorgligt när man tänker efter.

Undrar just hur besöksstatistiken sett ut om jag skrivit om porr.

Å andra sidan, där går ännu en av mina bloggränser för den industrin tycker jag är rent bedrövlig!

Jag, KP o liten Tass myser med choklad framför TV´n och teensen är hos kompisar. En normal lördagkväll i Svenssonland.

Jag lovar det är bättre än allt telefonsex eller porr i världen.

8 kommentarer:

Malte sa...

Mys inte för länge! Vi kommer och hämtar dig tidigt!

Pangbruden sa...

Jag vet kl 07.00 är jag redo:-)

Anonym sa...

Det var fler än du som undrade hur man gjoerde för att få lite av den varan ;))
Mys på!
Ewa

Anonym sa...

Minns det Babben sa apropå telefonsex: det är väl mysigt, men luren blir ju så jävla kladdig.

Anonym sa...

Smart om man vill nå pikar i sin blogg ;-) Man skall ha med "sex" eller "idol" så är man hemma :-)

Telefonsex förresten? Finns sånt fortfarande? Låter jäääävligt förlegat och jäääävligt mkt 80-tal.

Hoppas ni har en härlig helg.

KRAM!!

Anonym sa...

Har ingen aning.. och inte råkade jag ut för det på 80 talet heller..

Monica sa...

hahaha jag sa ju det , hur mycket besökare har du haft? ihelgen`?

Pangbruden sa...

Ett par hundra varje dag..