2009-01-29

Överrumplad

Jag tycker inte om att bli ställd inför faktum. Att bli totalt överumplad. Åtminstone inte när jag som person är berörd.

Jag föredrar att bli tillfrågad, åtminstone informerad. Då slipper jag känna mig som en jubelidiot som inte ens är värd att prata med.

Kommunikation är A och O mellan människor. Utan kommunikation blir det inget vidare.

Åtminstone blir mitt humör inget vidare.

När mitt humör inte är något vidare.

Blir inte min dag särskilt bra.

Sen är jag just nu rätt lack på allt klubbjobb.

För att inte tala om det där j-a örat som aldrig blir bra.

Ska bli skönt att dränka lite sorger i morgon.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vi ska ta hand om dig!!

Anonym sa...

Kämpa på!
Du är bäst, och det vet du ju, egentligen!

Kommunikation är världens bästa recept och billigaste på att allt kan fungera. Tyvärr har inte många förstått det

Miasomkämparförkommunikation

Monica sa...

håller med dig !!!
Och som Mia säger du är ju bäst!!