2009-01-27

Ingen rast ingen ro

Kursen avklarad men "still at work". Jag kör stenhårda pass den här veckan och då menar jag inte träningspass utan arbetspass. Arbetsplatsen under dagen och klubbjobb varje kväll i flera timmar. Jag vet inte hur många rapporten som ska in och alla beräkningar och granskningar som ska utföras innan dom är inte så lite tidsödande.

Tur man sover iallfall, dock medels öronproppar:-) KP raringen hävdar att jag snarkar med men det har jag svårt att tro på. Jag har i allafall aldrig hört något.

Jag får vila på fredag, på puben. Gäddorna och jag ska fira skytteåret 2008. Åtminstone tröstparta bort allt som inte fungerade men alla orsaker till att fira är bra orsaker frågar ni mig:-)

Nu mina vänner ska jag roa mig med lite statistiska beräkningar..

Någon som är avundsjuk?

8 kommentarer:

Anonym sa...

Statistik är jättekul. Man kan vrida och vända på det i oändlighet. Tur att jag inte jobbar med det. Jag skulle aldrig bli klar

Anonym sa...

Det du menar är när man utläser statisitk.. då är det viktigt att känna till vad statistiken mätt. Det jag roar mig med nu är att ta fram siffror som ska mätas.. något enklare men tidsödande. Själv läser jag statistik mellan tummen och pekfingret men när jag pluggade stat så gillade jag det.

✿Ewa sa...

Jag är inte avundsjuk det minsta...förstår att du snarkar om nätterna med de passen.
Själv har jag precis kommit hem från ett "riktigt" pass :).
kram

Monica sa...

mera sugen på fredagen tillsammans med dig ER;)

Anonym sa...

nää.. inte jag iallafall *skakar på huvudet* *S*

Anonym sa...

Inte avis på det :)

Malte sa...

Nja, att utläsa statistik kan också vara roligt men det som är verkligt roligt är just att bolla med siffrorna som ligger bakom statistikredovisningen. Jag brukar göra en del statistik på jobbet (frivilligt). Det kan ta flera veckor att få fram en statistikredovisning som jag blir nöjd med (hehehe).

Anonym sa...

Har en arbetskamrat som bor ihop med en snarkande man. Hon hade köpt någon spray med något slags "antisnarkmedel" och gett honom. Det hade visst hjälpt.