2009-01-21

Krumben

Så var han då installerad USA´s förste svarte president:-) USA skrev historia inatt och många var djupt berörda. Intressant och välregisserad installation med ett bra installationstal då han är en skicklig retoriker. Vi fick även lite drama när senator Kennedy föll ihop i kramper under lunchen.

Det som fängslade mig mest dock var fru Obamas ben. Nej jag är ingen människa som tittar på kvinnoben i vanliga fall. Jag försäkrar att ingen behöver gå omkring och vara rädd för att eders Pangbrud ska sticka upp näsan under kjolen i någon slags beninspektion.

Men jag fascinerades dock utav denna gigantiska kvinnas krumma spiror. Stel, framåtlutad gång med krumma ben. Vicepresidentens fru framstod som en liten älva i jämförelse.

Nu vet jag att First lady är en intelligent välutbildad dam som är mycket skicklig i sitt värv så jag undrar...

Vad är det för fel på mig som störde mig på något så banalt som hennes krumma ben?

:-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Men du,jag bommade helt det där!!
Jag skulle nog lagt märke till det direkt om jag sett dom spirorna.
Som folk anser om mig förvirrad fast jag har stenkoll hehe!!
Nä nu måste jag få tag i nån inspelning eller tidning för jag blev ju så nyfiken:)
Ha det bäst vännen, kram lena.