2008-08-25

Utmanad

Här blev jag utmanad minsann, av min vän ACA som f.ö hade en ny snygg design i sin blogg. Utmaningen var lite enkel så den antar jag lätt.

Fem saker på min att-göra-lista idag:
* Luncha med kollegorna Carl-Johan och Peter
* Klippa gräset för att sonen glömt det i helgen
* Jobbmöte med framtidsgruppen
* Lämna tillbaka ynglets pistol som jag forslat hem åt henne.
* Hämta KP efter hans personalfest

Vad gjorde du för 10 år sedan?
uj jag som knappt minns vad jag gjorde igår. För 10 år sedan levde jag mamma-pappa-barnliv. Jobbade som vägledare, syltade, saftade och kokade in samt drömde om en tillvaro där jag kunde bli mig själv igen:-) Mina teens var 5 och 6 år gamla och underbara!

Ställen jag bott på: Teldalen, Hällefors, Storfors, Kristinehamn och Örebro.. geek så trist

Fem saker jag skulle göra om jag vore biljonär:
* Betala studieskulder
* Resa
* Spara till barnen och deras framtida familjer
* Se till att mina närmaste vänner och familj fick del av kosingen
* Shoppa! Jag skulle tammetusan shoppa de luxe

Fin dag alla!

Inga kommentarer: