2008-08-31

Lyckat

Jag har varit på många roliga och lyckade fester i mina dagar och nu kan jag lägga en till på listan. Tack Pålsbodam med man!

En bra fest ska vara som den igår. Lagom med folk, vi var ett 50 tal, det ska finnas mat i överkant gärna i bufféform så man slipper det pinsamma i att tacka nej till något man inte tål eller tycker om. Igår bjöds på jättefin buffé, kallskuret, ostar, gratänger och grönsaker upplagda i enskilda skålar. Alla kunde blanda och ta det dom ville.

Det bjöds på vin och öl och något gott till kaffet och jag tror alla fick så mycket dom ville ha och lite till;-) Idag kan man ju bjuda på alkohol till mat utan att bli ruinerad. Det är fördelen med att man kan åka till Tyskland och handla.

Jag är ingen älskare av lekar, så det skippar jag gärna men en liten tipspromenad och lite klurigheter vid bordet så man kommer i stämning med sina bordskamrater piggar alltid upp. Som ni sett på bilderna hade vi rätt kul vid vår värstinghörna:-)

Jag gillar att dansa så gärna musik och möjlighet men av någon anledning hamnar jag oftast i ett trevligt samtal någonstans. som så många andra:-)

Till sist tycker jag att man ska se till att få med sig en snygging hem, och igår hade jag high score på den fronten:-) Tur man har en stadig man att luta sig vid så man inte går vilse i storstaden på väg mot bussen:-)

Idag betalar man priset för den trevliga aftonen igår men det är det värt, vi går inte ofta på fest och gårdagen var en sällsynt lyckad tillställning!

Inga kommentarer: