2008-08-24

SM brons och annat strul

Laddade min mobil ur och jag hade glömt laddaren hemma? Jajamensan inga bilder:-/

Fungerade inte billaddaren? Nope.. j-a skitladdare!

Hade jag glömt tandborsten hemma? Jepp, prydligt i sin mugg...

Sköt jag så dåligt i sportpistol att jag fick vara chaufför på kvällen? Jadå, jag körde och körde..

Sköt jag så dåligt i standardpistol att jag måste gå på årsmötet iförd rosa morgonrock och små tofflor med "bollar" på? Japp så får det bli.. undrar om jag blir omvald då?...

Har jag ätit smaklös fläskfilé på ett sunkigt hak i Vällingby för att inget annat verkade vara öppet? Jodå har halsbränna än..

Har jag träffat min fina vän V igen och catchat upp 15 år på tre timmar? Jaaaaa! Underbart att träffa henne igen, bubblar inombords av lyckokänslor. Tack för att du kom!

Har jag trots allt tagit två stycken lagbrons? Yeesss! Vi är väl pangbrudar:-)

Var det en trevlig helg? Om det var!

Mer kul kommer..och kanske en och annan bild, måste få igång mobilen först:-)

4 kommentarer:

Monica sa...

jag var fan bakis coh sovna antagligen när du gick upp hahaha,vi ses snart ;)

Pangbruden sa...

Det gör vi:-) hahahhaha firat norska guld kanske?

LJ Media sa...

Käkat i Vällingby!!! Varför? Du hade ju bara en kvart in till stan och där finns massor emd bra ställen. En favvo är Källaren Moldau på Hornstulls Strand. Stans största schnitzlar som är fantastiskt goda!

Pangbruden sa...

klockan var 21.00 och vi var trötta samt hungriga.. ända in till staden?? Iiihhh vi kommer från landet.. där jag bor finns endast 20 hus på en åker:-9