2008-08-29

Om presenter och störd nattsömn

Eders pangbrud slocknade som ett litet barn igår kväll. Tidigt, lämnandes KP ensam åt sitt öde framför TV´n. Jag tror inte han led av det iofs, han fick ju se på sporten i lugn och ro:-) Själv var jag trött på gränsen till apatisk. Natten innan blev jag störd åtskilliga gånger. Eftersom jag varken har småbarn eller vallningar så stavas störningen just nämnda KP. Ja ja han var inte roligare än att han snurrade runt som en tornado i bingen. Andades och snarkade om vartannat. Ett tag funderade jag på att gå upp och lägga mig i lilla Tass säng, precis som man gjorde när man hade småbarn.

Idag är jag piggare däremot, helgen stundar. Och med den stundar en 50 års fest!

Den trevliga damen som fyller år läser tyvärr denna blogg annars hade jag kunnat berätta vad vi tänkt ut i present åt henne. För det är ganska fyndig. Men så kul ska vi inte ha:-)

Men med anledning av presenter och fyndiga dylika, vad är det fyndigaste och roligaste present ni fått? Eller gett för den delen.

Själv glömmer jag väl aldrig min första gös, eller när jag fick en träbit av KP värd 2000:-

Sån är jag:-)

Inga kommentarer: