2008-08-13

Inte illa

Måhända att jag känner mig större än den gamle dåren Idi Amin men jag är i allfall fin i håret. Har hittat den mest fantastisk frisör. En fräsig tjej i min ålder och hon klipper mina tjocka virvlar perfekt! Inte nog med det. Salongen ligger i Hallsberg, där jag tillbringar mina arbetsdagar, och det innebär något lägre pris än på innesalongerna i stora staden:-)

I afton inte dans men väl bio. Jag vackra exfjåårtisen och min fräsiga faster ska gå på Mamma Mia! Inte bara det att filmen verkar kanon men vilket sällskap. Min dottter vill inte gärna spendera massa onödig tid längre med sin mamma så jag kommer verkligen njuta. Faster M blev alldeles rörd när exfjååårtisen föreslog det hela.

Nyklippt och fin, trevlig bio att se fram emot, fyndat på rea, OS-silver till Sverige och semester på fredag.. inte illa:-)

6 kommentarer:

Anonym sa...

men va trevligt;) och den är BRA!! ,

Japp du har rätt jag tänkte på dig när du fick hem dottern sist ,men det kändes spm om att det här var lite min skyld ;/

Pangbruden sa...

Möjligt.. men ringa kan hon väl ändå:-) Men dom glömmer bort sånt teensen.. dom lever så i sin egen värld..:-) Du är inte vek, du är nog smart!

Majsanochmalla sa...

Näee... Nu orkar jag inte höra mer om hur teensen är... Jag har ju satans allt framför mig... *suckar*

Pok

Mallasnartteensbralla

Anonym sa...

Sjunga i film och det kryper i kroppen... Hur bra du än må säga att den va ska jag aldrig kolla på denna film. Må bli en klassiker utan dess like. Må så vara. Men nej, det blir inget av det...

Pangbruden sa...

Frippo min vän du torde vara omusikalisk:-)

Pangbruden sa...

Mallan lika bra att vara förberedd:-)