2008-08-15

Förmiddagssvammel

Lite lunch och deärefter ett nytt försök på skjutbanan. Vädret är aningen bättre idag så det gäller att passa på. Det var inte så dumt att komma upp tidigt ändå, för snart är hela huset städat och jag fick ju se den där spännande handbollsmatchen. Spelade faktiskt i 12 år i min ungdom, var målvakt och hyfsat bra. Min specialitet var att ta straffar av någon anledning. Vilka minnen, eller vad säger du Prusiluskan:-)

Eftermiddagen är lika med gräsklippning eller snarare skördning, gräset är snart högt som en bambuskog. Blir bra för bicepsen det:-)

Såg ni den svenska bronsmedaljörskan i simning? Som tävlade för Norge! Ibland är det bra att vara från två länder:-)

Svammel svammel...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du glänste i målet :-)
Vi saknade dig när du slutade!
Mååånga roliga minnen både på och utanför planen.
(Blev inte mycket jobbat i fm.. gud så spännande)

Kram Pruleluskan

Anonym sa...

..den här tennisken tar kål på mina nerver tror jag:-) Vilka minnen.. matcher, sånger i duschen och alla dessa korvkiosker vi besökt:-)