2008-08-26

Jag har väl aldrig varit i Norberg..eller?

Kommer du ihåg när vi var i Norberg frågade vän V.

Ehh Norberg??? Jag har väl aldrig varit i Norberg tänkte jag desperat. Jo visst ja, en gång som barn med bästisen och KP och jag fikade där när vi passerade men f.ö har jag väl aldrig satt min fot i Norberg.

Men jodå jag har minsann varit i Norberg. Jag och vän V hälsade på hennes dåvarande en helg, en rolig helg tydligen. Jag hade t o m fått mig en kavaljer. Det är nästan lite fräckt, på gränsen till oanständigt, att man inte minns gamla kavaljerer. Huruvida det beror på begynnande alzheimers, att för många broar passerats i livet eller ett för stort intag av alkohol nämnd helg låter jag vara osagt.

Norberg brukar ibland fråga min vän V hur jag har det. "Hur är det med hon tjejen som skjuter?"

Jag kan bara konstatera att 18 år, 2 män och 2 barn + en bonus senare så minns jag inte Norberg.

Men Norberg minns mig.

Hur ska jag tolka det? :-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack, Pangis!

Med största nöje får du länka mig.

Anonym sa...

Hi hi..
Vad är det med Norberg?? Jag har haft en "fling" en kväll ... han kom från Norberg...
Hur många bor det där egentligen?? KAnske samma....

Kram från Gävle

Pangbruden sa...

Norberg..och Filipstad... men det är en annan historia:-)

Anonym sa...

haaaaaaaaaaaaaa haaaaaaaaaaaaaa du är underbar Amie du skriver POESI här. Kavaljeren ifråga tror jag numera bor i Avesta....om jag är korrekt underrättad.