2008-08-30

Tidsnöd

Det var det här jag befarade när jag inte vill åka och skjuta kretsmästerskapen idag. Tidsnöd och tidsbrist. Men det var kul. Kul att fightas med Gammis som sköt som en Gud idag. Jag tog in först när vi var nere på 6 sekundersserierna.

Sonen sköt suveränt, han persade med åtskilliga poäng. Stolt mamma! :-) KP raringen sköt bättre än landslagsgubbarna.. är jag förvånad?:-)

Nu snabbt som ögat in i duschen. Eders pangbrud ska förvandlas till en partybrud. 50-årsfest stundar.

Fin kväll alla!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan :) Får väl gratulera till bronset! Det var Madde (Syrran) som tipsade att du hade en blogg:D Tycker att du har ett fyndigt Bloggnamn :) hehe! Ha det bra... syns väl kanske på någon skjutning framöver! MVH //Camilla Siitari

Anonym sa...

Hej Millan! Välkommen till mig, kul! Visst är jag fyndig;-) Snälla ska ni inte ha en mörkerfält i år??? vi vill ju gärna komma upp. Vi ses