2008-08-16

Bara sport bara massor utav sport...

Återigen en tidig morgon, dagen ska gå i sportandets tecken. OS pågår för fullt och det sker mycket med svenskar inblandade idag. Simmarna har redan gjort bort sig men vi har ju Lassi och Musse att se fram emot.

Själv ska jag skjuta. Fjunet vill åka på kretsmästerksap i precision. Han vill vinna för tredje året på rad. Han lär göra det också, inte för att han är exeptionellt bra utan för att han inte har något morstånd. Inget alls faktiskt, han är enda junioren:-)

Jag är iofs inte särskilt pigg på det, ingen av gäddorna ska dit och jag har ont i armen. Men exet håller på med en utbyggnad och trodde inte han kunde hinna och vad gör man inte för sitt lilla Fjun.

Jo man gör allt för att få honom från cyberspace en stund.

3 kommentarer:

Majsanochmalla sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Majsanochmalla sa...

Fjunet då... Inget motstånd!? Inte bra! Mamma kanske får ge han en match då?

Ha en underbar dag iaf!

Pok

Mallakrutbralla

Pangbruden sa...

Han brukar tävla mot mig faktiskt:-) Älskar när han kan slå mig..men det gör han inte så ofta..eller aldrig:-) Gammal är äldst..än så länge POK till dig med