2008-11-14

Vilken dag

Tänkte jag skulle delta i avdelningen om vad man gör på en dag med ett litet bidrag.

Jag har varit på jobbet i tre timmar och förutom alla mina ordinarie arbetsuppgifter vilka det är högtryck på i dessa dagar så har jag löst en hel del annat.

Jag har varit behjälplig med personals problem med förskottsutbetalning, beviljat ett konferrensdeltagande, gett referenser åt en elev som sökt jobb, diskuterat en löneplacering i lärarlyftet med personalavdelningen, fikat (såklart:-)och meddelat vaktmästaren att jag inte har brandskyddspärmen.

Jag har även talat med It-teknikerna och personal från Bravida som frågar om allt möjligt samt sagt åt en elev att jag inte arbetar åt CSN, hon måste kontakta dom.

Jag har även svarat på en mängd studievägledarfrågor av mer eller mindre märklig karaktär. (Hur orkar dom:-)

Med risk för att bli stympad eller något men...

..Tur att man är kvinna och har ett galleri att bläddra genom i huvudet..

Jag gör definitivt själ för min lön och jag förtjänar att sluta vid lunchtid idag!

Ut i regnet!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag pustar!!
Klart du förtjänar verkligen att sluta tidigare:)
Ja,det blir så att folk dras till en hehe:)
Kramiz lena.

Pangbruden sa...

Av någon märklig anledning ja.. ;-)