2008-11-21

Dagens sköning

..och vad tycker du om Lidl då? :-)

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe!
Det där var en härlig farbror:)
Kram lena.

Anonym sa...

Hehehe! Gubbe lilla, akta så jag inte kör omkull dig med kundvagnen ;).
Ewa

Anonym sa...

ASG
Den där har jag fått på mail, den är skitrolig... det finns en till bild.
Där man frågar om nån har börjat pynta eller nåt, ett kort svar från en gubbe... -Inte vet jag, sånt är KÄRRING-GÖRA!!

Miasomgärnaärkärring

Monica sa...

med risk för at trampa nån på tårna så hatar jag lidl

Majsanochmalla sa...

Det där är allt en riktig karl! Fattar att han ska sköta betalningen! Bra jobbat killen!

POK

MallahadetunderbartiLondonBralla

Anonym sa...

Vilken intelligens.....han lyckades inte ens svara på frågan.
- Bryr mig ej om vad affären heter.... Ja vi får vara glada att det ej är "åldermännen" som styr landet nu för tiden.

Anonym sa...

Nja, jag väljer helt klart andra affärer att handla på, åtminstonde när det gäller matvaror.