2008-11-29

Det gick ju bra det här


Hur svårt kan det va att skjuta 9 mm egentligen:-)

11 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis!

Prova med en hand på precisionstavla nästa gång så får vi se om du tycker att det är lika lätt.

Anonym sa...

Ja, du är en riktig pangbrud, det ser jag nu :).

Ska se om jag kan få till en bild nån gång under helgen av staken här hemma ;).
Ewa

Monica sa...

hjälp

Wirius sa...

Det är alltid lika roligt med en ny pang.Det tråkiga är att det kan bli lite dyrt med ammo när det är så kul :-) men det är ju sekundärt,Fint skjutet iaf.

Anonym sa...

Tror nog att det är bäst att stå på godfot med dig vännen hehe!!
Kram lena.

sofie sa...

Hoppsan får nog ´bjuda på fika om ni tar in på Hallsta hotellet,annars går jag nog inte säker.Kram

Majsanochmalla sa...

Wow... Du är världens Pangis! Höll han måttet, din nya kavaljer? Var det så härligt, som du tänkt dig?

Pok

Mallafickblåmärketnärjagramlaavhästenbralla

Majsanochmalla sa...

Å för den delen.. Jag kan ladda ammo till dig.. Hur mycket du vill!

Pok

Mallaharjuhaftenså´nkillebralla

Pangbruden sa...

Tack alla.. Ja han eller hon för den delen höll måttet. Där sköt jag med stödhand.. men snabbt så jag var riktigt nöjd. Funkade utan stödhand med men inte lika bra... Men visst är det svårt.. Det är ju tung rekyl och man måste vara noggrann..

Pangbruden sa...

Ja nog är det en dyr sport man utövar men fasen så kul:-)

Anonym sa...

snyyyyygggt!