2008-11-29

Bekänn färg


I brist på kloka, djupa och intressanta inlägg drar jag till med en utmaning. Bekänn färg mina vänner och visa staken.

Jag har haft allehanda stakar genom åren, just nu pryder denna enkla i smide mitt hem. Inköpt på anrika IKEA i Marieberg. I år fick den vita ljus, förra året var dom röda.

Nu vill jag se bilder på stakar i varenda blogg eller en beskrivning härunder om färg och form. Snyggast stake vinner en slädtur med tomten på nordpolen juldagsnatten.

Sov länge i morse, men inte sjutton hjälpte det. Inte fick jag något kaffe på sängen inte!

Vad gör jag för fel?

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har lagt ut en bild på min stake. Surfa in på visakuken.nu
Närå...;) skulle aldrig visa bilder på mina stakar. Pinsamt nog är det gamla bensinmackseländen.

Pangbruden sa...

Hoppas Sophia kastade dom när hon hade fritt fram hemma hos dig då:-)

Monica sa...

kommer kanske sen! ps rätt gissat;) Szhhyyss

Anonym sa...

Inte heller jag fick kaffet serverat i sängen, fick ordna mitt kaffe själv i köket. Jag tar gärna kaffet i sängen men då i en kopp. Det blir så svårt att dricka och kladdigt annars.

Monica sa...

kommer du ihåg vilken färg det är på ljusen i norge till advent

Lotta sa...

födelsedag?

Här har inga stakar kommit upp än, men dock en vintergardin i köket... projekt rensa dammet pågår dock... så framåt förmiddagen imorgon kanske en eller annan stake kommit fram. Det går sakta men säkert framåt.

Anonym sa...

Här är det röda och mässingsstakar i alla fönster, vad jag blev flabbig nu då??Den du har, var ju jättefin!!
Ha det fint, kram lena.