2008-11-08

Kvällens outfit

När läckra brudar ska ut på kvällen riggas det för fullt. Eftersom jag är en äkta Pangbrud och ska ut i kvällsmörkret har jag ägnat den senaste halvtimmen åt fullriggning.

Kvällens outfit består av underställ, second shell, överdragsbyxor, fleecetröja och klubbjacka. Till det kängor och som grädde på moset slog jag till med min buff med får på. En skvätt av favoritparfymen bakom öronen är självklar och kepsen är nedpackad tillsammans med ficklampan.

Jag är redo för aftonens aktiviteter och jag rockar banan i den outfiten.

Eller vad säger ni?

:-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag får önska dig lycka till med kvällens övning! Jag håller tummarna.

Ha det gott!

sofie sa...

Det går nog vägen du verkar vara taggad och en färdig pangis.Så se upp tavlor nu kommer ni nog att en faight som heter duga.:-)

sofie sa...

Få skulle oxå vara med mellanatt och en

Pangbruden sa...

Fru T..Tack för det..och du det gick vägen:-)

Sofie.. såg det..tack:-)