2008-11-07

Nasaren Pangis


Tre fina dunjackor knappt använda strl 150 och 160 och en lika fin skidjacka ligger nerpackat. Vi är en familj full av jackor:-) Och nej allt ska inte bort, jag har de flesta kvar härhemma, det går åt jackor när man lever friluftsliv och vissa ska ärvas vidare.

Två par barnslalomskidor och ett par juniorcarving ska också krängas. Till det lägger vi 4 par slalompjäxor, två äldre men två par riktigt fina och avancerade.

Några par skridskor får toppa säljberget.

Jag ser tusenlapparna fladdra in.. men måste realistiskt konstatera att på bytardagar ska man fynda varför säljaren måste sätta priset därefter. Men å andra sidan jag blir ju av med grejorna utan större besvär.

Jag längtar till en skidbacke men får nöja mig med mörkerfältskjutning i helgen.

Ni anar inte vad skönt det är att vara ledig på fredagseftermiddagarna.

Fin kväll alla!

På bilden ser ni Bästaste och Fjunet i Sälen i vintras. Fjunet har utvecklats till en suverän carvingåkare, ni vet en sån där "snyggastibackenstilåkare" Min unge!

2 kommentarer:

sofie sa...

Ser jätte härligt ut,själv skulle jag inte våga åka+så skulle inte mina knän hålla.

Anonym sa...

Har också börjat få problem med knäna.. åker därför inte så branta backar längre:-(