2008-11-04

Om dagen och mera London

Klart som korvspad. Procapita dag ett är avklarad och det beredde mig inga större problem. Kan man Word och Excell och är van att arbeta i utfoskaren går det tämligen lätt att klura ut Procapita.

Tur det för dag under två och tre på kursen har jag sett till att vara i London.

En miss i beräknuingen? Jajamensan. Jag och Bästaste i ett nötskal:-)

Men som sagt, jag tror jag fixar det ändå.

Mera Londontips önskas, kom igen nu alla även ni som inte kommenterar i vanliga fall. I need you all!

Ni behöver inte tipsa om fotboll. Jag tänker inte gå och sen en fotbollsmatch:-) Inte cricket heller för den delen och tennis går tvärbort. Rävjakt? Nope, inte ens en pangbrud som jag skulle klara av att bese rävjakt. Bara tanken ger mig rysningar.

Pukor och trumpeter använder jag till annat.

Nu måste jag jobba lite.

Fin kväll alla!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Här sitter jag å läser din blogg...det är inte likt mig, men alla kidsen har åkt till sin far (det måste vara bubbelbadkaret som lockar...) å jag känner mig övergiven och miserabel. Jag läste att du har fastnat för leverpastej...hmmmm - du är väl inte gravid? Gamla människan?

Fniss...

Anonym sa...

Nej jag gillar leverpastej ändå.. så någon graviditet har vi inte i sikte...:-)

Du får ringa din lvoerboy så piggnar du säkert till..pöss

Anonym sa...

Jag har ej varit där bara maken om jag skulle åka dit skulle jag göra ett besök på Madame Tussau fast jag vet att det är långa köer för att ta sig in där,men om det var min första resa till london så blev det oxå en fotbollsmatch.
Vad res sugen jag blev nu då:)
Ha det bäst ,kram lena.

Anonym sa...

Ok...Här kommer lite tips...Lite svårt eftersom jag inte vet vad du är intresserad av men men...

De flesta museum i London är nu gratis...Top Tips är Natural History Museum, Science Museum, Victoria and Albert (om du gillar tavlor!) och Imperial War Museum.

Annars tänker jag såklart göra reklam för stället jag jobbar på...Hampton Court Palace- endast en halvtimmes tåg från Waterloo.
Tower of London? Kensington Palace (men Kensington är lite tråkigt faktiskt!)...?

Japp- Det var mina tips...och gillar du dem inte så skyll på Monica! he he

Anonym sa...

Bella tack för tips.. jag gillar muséer och slott..och hamptom court.. Där bodde väl Henrik den 8 och Elisabeth 1..Kan vara något ja:-)

Tack för tips!