2008-11-19

Bad hair day

Måste akut klippa mig! Läget är akut, verkligen akut. Vill helst sätta i ett par slingor också. Kastar mig på telefonen till min snälla, duktiga och mycket populära frisör.

Dom är på kurs.

Hela dagen.

:-(

Hoppas nu hon kan ta emot en desperat Pangbrud på torsdag eller fredag men chanserna är små. Jag får åka till England iförd mössa antar jag. Och se till att gömma alla saxar därhemma så jag inte får för mig att karva idet själv.

Jag vet jag borde tänkt på det tidigare. Men mitt hår fungerar så att det är jättefint och sen plötsligt en morgon så rasar det ihop. Då är det katastrofalt.

Idag är det en sådan morgon.

5 kommentarer:

Monica sa...

*håller tummen * eller klipp dig i looooondooooon men det kanske tar för mycket tid !

Anonym sa...

Visst,är det lustigt att det bara över en natt, kan ske en sån förändring av håret, så det ser ut som ett skatbo:)
Hoppas att du hinner få en tid före resan ,så Londonborna får se en äkta svensk pangbrud:)
Ha det bäst vännen, kram lena.

Anonym sa...

Och vad du än gör; färga eller slinga INTE i England. Där är frisörerna färgblinda...

Anonym sa...

Bitte.. Jag har förstått det

Anonym sa...

Jag bryr mig inte om mitt hår direkt, låter det bara vara där. Tvättar och kammar det, sen får det sköta sig som det vill. Skulle jag bli trött på det rakar jag bara av mig allt.