2008-11-03

Det var den sommaren...


Då har skönheten iklätts vinterskrud. Nej jag menar inte mig och min täckjacka jag menar vinterdäcken på familjens vackraste bil:-)

Vinter kan komma, inte bara är rätt däck påsatta, taket sitter även det ordentligt fast och är rejält impregnerat. Det är en vinterutrustad cab förstår ni. Visst är det synd att använda den året om men så länge jag inte är miljonär så får det vara på det viset.

Vacker vy från ett strålande Åland i somras, nu är det bara ca 8 månader kvar till semestern igen så håll ut alla..

..och snart är det jul.

9 kommentarer:

Monica sa...

japp snart är det jul...

Monica sa...

28 sthlm ? ev bloggträff igen -:)

Anonym sa...

Vilken pärla:)Sålde våran förra året saknar den så...Mycket.
Julen älskar jag fast sommaren är ju helt klart bäst:)
Kram lena.

Majsanochmalla sa...

En bil som anstår en Pangisbrutta som dig!

Pok

Mallatyckerjackanmatcharbilenbralbralla

Anonym sa...

Jul? Det la jag ner för många år sen. Då släkten och andra i min närhet ställde krav på att man måste köpa ett visst antal julklappar till var och en för ett visst belopp. Kunde jag inte komma så skulle jag även ha ett giltigt skäl och förklara varför jag inte kunde komma på julafton. Kan de inte begripa att om jag kör en buss ner i Europa en dag innan julafton, på en 5 dagars resa, så kan jag inte bara gå hem på julafton. För att sitta och "vara trevlig" tillsammans med de. Ärligt talat så tycker jag att det är skönt att slippa det hela.

sofie sa...

Vilken tjusig bil,jag blir hemma i min lägenhet i jul vill vara det.Tycker det ska bli mysigt.

Anonym sa...

Hinner inte det måste vara hemma tidigt den 29.. Stor konsert på Conventum och vi föräldrar jobbar i jackinhänget cafeteria etc..

POK Alla

Monica sa...

basjapa kan väl gå upp tidigt eller kp hämta di hahaha

Anonym sa...

BaJSAPA SJÄLV:-) nI KAN VÄL VÄLJA ETT BÄTTRE DATUM..POK