2008-11-10

Jag jobbar...

Hur mycket kan man egentligen ha att göra en Måndagförmiddag?

Och hur många telefonsamtal måste man besvara?

För att inte tala om alla som kommer in och frågar om än det en än det andra.

SCB jäklarna är också på mig hela tiden.

Till på köpet har jag deadline på fakturor.

Jag som hade tänkt att ta det lungt idag, mosa runt lite i cyberspace och plocka lite papper.

Där sket jag mig en spik.

Dags att återgå till slitet som betalar mina räkningar:-)

Jaha.. nu börjar det att regna också...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Det blir inte alltid som man tänkt sig:)Skit väder här,är in och hämtar missade papper som skulle ha varit med, nu blir det åka av igen med dundrande hög musik i bilen.

Anonym sa...

Hemskans...
Kl är 14.49 och det börjar MÖRKNA, burr vad tråkigt!

Kram på dig Bruttan!

Miasomvillhasommar

Anonym sa...

Hemskans...
Kl är 14.49 och det börjar MÖRKNA, burr vad tråkigt!

Kram på dig Bruttan!

Miasomvillhasommar

Pangbruden sa...

Burr ssa kasper när han såg en naken häst..

Anonym sa...

Men hur det än är så hinner man alltid blogga lite hahahaha

Anonym sa...

Japp..Jag bloggar istf att röka:-)