2008-11-09

Jag firar....

Japp en hel del sålt blev bara jackorna och ett par gamla pjäxor kvar och fullängdsskidor. De sistnämnda åker på tippen men jackorna är för fina för att sklängas, knappt använda dunjackor så dom skänker jag antagligen till Myrorna eller säljer billigt på egen loppis.

Fått bilen tvättad med, ja fått och fått, jag gjorde det själv:-)

Vi farsdagsmyser här. Mc Donalds och bakelser har stått på programmet. Fjunet är inte helt iform efter sin magsjuka och dottern tränar Thaiboxning men vi andra har en rätt skön söndag.

Hoppas ni haft en fin dag ni med.

Over and out from Eders Pangbrud.

4 kommentarer:

Monica sa...

bra att du blev av med nått iallafall ;)

Anonym sa...

Jag lämnar allt gammalt bröt till min kompis Malin. Hon är ett geni när det gäller att sälja gamla kläder, leksaker mm. Jag är för lat och slö, orkar inte med nätauktioner eller bytesdagar, så det är toppen att hon tar det. Och tjänar en slant på det!

LJ Media sa...

Vad är det för dunjackor? Någon skulle kanske passa mig. Dun låter varmt och skönt så om någon är i min storlek så kan vi ju göra affär.

Pangbruden sa...

LJ.. strl 150 och 160 :-) Jag tror inte dom passar.. Om du inte är i storlek med en 10 åring vill säga:-)