2008-11-14

Jag faller..


Likt de flesta kvinnor blir jag stundom irriterad på min man. I irritationens kölvatten kommer samtal, djupa samtal. Och likt den man han är så förmodar jag att han stänger av öronen hmmmar och nickar på väl valda tillfällen samtidigt som han krasst konstaterar att "det går över".

Irritationen ökar därmed:-)

Så länge han inte kommer med några "berätta mera" fraser kan jag hantera det, men ändock. Jag är oglad.

Men...

Så gör han det oväntade.

Och jag faller likt en fura.

Swept away again:-)

Nu ser jag fram emot en mysig kväll med min själs älskade i skenet av levande ljus, ett gott glas rött och en vällagrad ostbit.

Hoppas ni får en fin kväll ni med.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket kärlekspar:)
Ja,dom vet vad dom ska göra för att man ska falla hehe:)
Ha det så...Mysigt ikväll.
Kram lena.

Pangbruden sa...

Ständigt...!! Men så tog det nästan 17 år innan vi fick varandra..

Mysig kväll till dig med:-)

Anonym sa...

Ja så kan det kännas, ibland ofta och ibland går det längre mellan gångerna =)

Ha en trevlilg helg!

Monica sa...

på minner om magnus när han hänger med armarna hahaha ;) hoppas han inte viskar ?
här blir det också vin idag håller redan på faktiskt ! magnus gör maten jag surfar och läser bloggar !
Kram ;)

Anonym sa...

Välkommen till mig Rospinglan:-)

Trevlig helg ni alla!!!

sofie sa...

17år,ja den som väntar på någe mysigt väntar då aldrig för länge.Kram

Anonym sa...

Det känns bra att Max gläder även andras hjärtan en våra med sina leenden.

Ha en supertrevlig helg ni också!

Monica sa...

ska du inte resa dig upp snart ?

sofie sa...

Jag lyder ditt råd nu.Jag tar det lungt.Kram

Anonym sa...

Fick du ligga?;)

Pangbruden sa...

Msagnus raring.. Det får jag när jag vill.. :-)