2008-11-17

Shoppingvanor










Alla kvinnor gillar att shoppa. Så även Pangbrudar.

Idag har jag shoppat en 9mm CZ85, med matchtryck och matchsikte.

Den är jättefin och den kommer att ge mitt tävlande en ny dimension.

Ny tyngd kan man säga.

Det här mina vänner är vad jag kallar för riktigt avancerad shopping.

Det hjälper mot allt, t o m min förkylning är puts väck.

:-)

Nu vet du Coach vad du ska göra när vi ses i London. Just det. Delge din adept de bästa träningstipsen så jag blir en riktig A Pangis

5 kommentarer:

Monica sa...

grattis va kul ;)

Anonym sa...

Det kan man kalla avancerad shopping hehe!!
Kram lena.

Anonym sa...

En riktigt bra bossa det dar - CZ 85 ar rikitgt bra for ett vettigt pris!

Anonym sa...

Så det blev den iallafall! Hoppas att ni ska trivas!

Anonym sa...

Malte.. Jag är redan kär i den.. Och ni fick som ni ville:-)