2008-11-29

Q-park.. my ass

Dom snodde mitt Visa kort! Grattis! Kul! Helgen utan tillgång till cash är räddad!

När jag skulle checka ut från parkeringshuset tog biljettautomaten mitt Visakort och hängde sig. Supporten kunde inget göra, inte ens stänga av maskinen. Killen som servar fanns på andra sidan stan och skulle försöka åka och hämta en nyckel till apparaten sen.. Tack för det. Bara att åka hem och hoppas att dom gör som dom lovat. Dvs postar Visakoret så jag har det på måndag. Jag vill inte sitt och vänta i ett P-hus i en timme sent på kvällen.

Känns lite oroligt det här men framför allt irriterande. Jag var tvungen att ta en drink! Ja faktiskt och det tillhör ovanligheterna.

I fortsättningen avstår jag nog från att parkera på Behrn´s nya P-hus och håller mig till hederliga gamla Åhléns. Dom kanske inte är så moderna men man får man åtminstone kortet med sig hem igen.

10 kommentarer:

Monica sa...

nämen va fan va surt !

Pangbruden sa...

Ja fyfasen..

Monica sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Monica sa...

lila

Monica sa...

http://home.online.no/~hkfsokn/lokalhist/adventlys_011124.htm

Pangbruden sa...

Jag cisste att lila var adventsfärg.. men inte att det var vanligt i stakarn ai Norge.. Det minns ja ghelt enkelt inte:-)

Majsanochmalla sa...

Hahha... Tänk om vi bloggisar varit med dig...

Kackelkackelkackel... ;-)

Pok

Malladuhadehaftkortetihandeniettnafsbralla

Pangbruden sa...

Jag var inte nådig...

Anonym sa...

Maskinen kanske var hungrig? Själv säger jag alltid Eyravallen, i min hjärna heter stället så. Det gjorde det då jag var liten. Vissa som bor där blir konstigt nog sura då jag råkar säga fel.

Pangbruden sa...

vi säger också Eyra om Behrns Arena.. det här är deras nya parkeringshus som dom byggt i garaget under deras nybygge vid konserthuset..