2008-10-08

Kärlekssms

Åhh min dotter är så gullig ibland, sådär gullig att jag blir alldeles varm i kroppen.

Hon har börjat sms´a mig ofta de veckor hon är hos sin pappa. Vilka resultat hon fått på proven vad hon köpt sig ja t o m vart hon befinner sig:-). Nu idag ville hon försäkra sig om att jag och KP dök upp på hennes klass musikcafé i morgon. Hon går på en friskola, musikskola och hon ska uppträda i morgonkväll med sitt band. Självklart ska vi dit, det vill jag inte missa för allt i världen.

Varje sms avslutas med puss och en smiley.

Alla blöta handdukar till trots, vad jag älskar den ungen!

:-)

9 kommentarer:

Anonym sa...

Blir alldeles varm av ditt inlägg.... åååhhh..... det är så härligt med ungar, man får så mycket tillbaka med små små gester!

Kramar

Anonym sa...

En härlig känsla förstår jag!! :) Jag får väl vänta några år på Max sms men får nöja mig med att han nu kan pussa pappa/mamma på kommando vilket får den jobbigaste av dagar att bli underbar!

Monica sa...

ååå va gulligt ;) hehehe hon kanske vill åka på date snart? *skoja*

Anonym sa...

SMS:en från Mini värmer så gott dom med, speciellt dom med alla stavfeln i.

Anonym sa...

Stavfelstiden är underbar. Hittade en lapp häromdagen där dottern påminde mig om att det var hennes födelsedag dan därpå. Full av underbara stavfel:-)

Anonym sa...

Visst är det härligt när dom liven skriver små rara sms.Dom kan om dom vill hehe:)Ha det gott, kram lena.

Majsanochmalla sa...

Hon är verkligen inte bara väldigt, väldigt söt.. Hon är ju bedårande mjuk och fin... Titta vad du har lyckats fint Pangisen!

Jag har fullt av fina roliga sagor som barnen har gjort.. De tidigaste har barnen ritat och så har jag skrivit vad ungarne bett om.. Bonusungen gjorde ett fint påskkort till mig när hon var 4-5 år..

Glad Task stod det på det kortet!

Pok


Mallavillhöradotternsjungabralla

Majsanochmalla sa...

Hon är verkligen inte bara väldigt, väldigt söt.. Hon är ju bedårande mjuk och fin... Titta vad du har lyckats fint Pangisen!

Jag har fullt av fina roliga sagor som barnen har gjort.. De tidigaste har barnen ritat och så har jag skrivit vad ungarne bett om.. Bonusungen gjorde ett fint påskkort till mig när hon var 4-5 år..

Glad Task stod det på det kortet!

Pok


Mallavillhöradotternsjungabralla

Anonym sa...

Glad Task..:-) Kanske man kan säga till sin man vid väl valda tillfällen:-) Hon är mysbusig min busa..helt klart..ska se om det går att videoblogga..