2008-10-11

En snabbis innan duschen

Ja ja inbilla er inget, här kommer inga bekännelser av något slag. Vi är tonårsföräldra och lever ett synnerligen asketiskt liv. En bloggsnabbis är det enda ni bjuds på:-)

För första gången sen i mars fungerade mitt C-skytte (.22), ja bortsett från på SM då, där sköt jag också riktigt bra. B-skyttet (.32) började illa men sen kom jag igång och träffen ramlade in. Jag är hyfsat nöjd med dagen för jag låg över mitt snitt. M a o har jag något att fira ikväll:-)

Nu ska jag putsa stövlar och mig själv om vartannat, kvällen kommer att bli lång. Kul och lång.

I morgon mina vänner är bekännelsens tid inne på bloggen. Var eders Pangbrud berusad? Flirtade hon i sedvanlig ordning med allt som kom i hennes väg? Dansade hon på bordet?

Den som läser får se;-)

Fin kväll alla!

4 kommentarer:

Monica sa...

ha så kul ikväll ;) jag vill också på fest!!

Anonym sa...

Ha det nu så.....kul:)
Men kom ihåg gör inget som inte jag skulle göra hehe:)
Såg att det gick ganska bra för dig idag,men vad trodde jag annars kramar lena.

Anonym sa...

...fick hon sig en snabbis?

Anonym sa...

Jag väntar med spänning på nästa inlägg.