2008-10-24

Presenter

Vad köper man till en läcker faster som fyller 59, har allt, har gjort allt och sett det mesta här i världen.

Flärd, inget annat.

Jag slog till med två läckra designade tesilar, gott "höstmyste", lyxig choklad från Venus chokladfabrik samt en burk handgjord citronmarmelad. Allt snyggt inslaget i cellofan. Till det en blomsterkvast.

Liten nyfödd Vidar får en pyjamas med ugglor på. För hans föräldrars skull hoppas jag dock att han inte är en lite nattuggla:-)

Trevlig kväll alla.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Te är gott den här tiden på året. Tänker ofta att jag skulle dricka mer te än jag gör, men det blir inte så. Blir mest kaffe av gammal vana. Trevlig helg.

sofie sa...

Smarta saker du har köpt.Hoppas att du har fått hållit bebisen och luktat på honom.

Majsanochmalla sa...

Finfin present! Verkligen..

Pok

Mallakörförsiktigtbralla

Anonym sa...

En sån present skule i alla fall jag bli glad för.

Ha en trevlig helg