2008-10-29

Nya glas och konflikthantering

Nu har jag varit hos den berömda optikern igen. Inget fel på styrkan på glasen men jag ser med "optiker" glasen men inte med mina glasögon. Något fel är det men det fixar den trevlige adonisen. Han blippade, mätte och mixtrade och rekommenderade närprogressiva glas i stället. Jag tror på honom blint. Vad annat kan man göra när man inget ser:-)

KP raringen är på kurs i konflikthantering.

Undrar om jag ska testa hans nya kunskaper i helgen.

Ett litet kärleksgräl sådär.

Får se hur han hanterar det.

Om han med mild röst frågar, berätta mera eller något annat mjukistrams.

Den lilla djävulen i mig håller på att vakna känner jag.

:-)

6 kommentarer:

Monica sa...

ja i allafall för 6 styck 1 kostar 129?
ja prova konflikt med KP se vad som sker haha, jag tror han fixar det galant...

Anonym sa...

Har den sovit, den lilla djävulen???

Anonym sa...

I natt så..:-)

Majsanochmalla sa...

På han bara! ;-)

Så´na kurser är ju svindyra! Man måste ju få valuta för pengarne!

Pok

Mallaälskarattmuckaliteföråterföreningenbralla

Anonym sa...

Hmm... Bara du slipper betala en gång till för glasögonen så är det ju bra att du får annat glas/slipning

Pangbruden sa...

Eko.. Arbetsgivaren betalar, det är s.k terminalglasögon.