2008-10-29

Synsätt

Aldrig kan det bli riktigt bra, tror ni jag ser med mina nya glasögon? Jovisst ser jag på 40 cm håll men ska jag förflytta blicken längre bort exempelvis mot någon pärm så är det kört. Allt är suddigt och snurrar.

Han har helt enkelt inte satt i närprogressiva glas! Suck, jag måste tillbaka klockan 13.00 och göra om proceduren. Inte nog med det, på högerögat är det fel styrka. Jag ska väl inte behöva sitta med armarna utsträckta när jag läser med läsglasögon. Måhända optikern var stilig men jag föredrar när dom är proffs!

Håll tummarna för att det ska fungera nu.

7 kommentarer:

Majsanochmalla sa...

Mähh... Vadan detta?

Snygg o korkad? Hmmm?!?!? Föredrar snygga och duktiga..

Pok

Malladubehövervälintebetalafördettabralla

sofie sa...

Jag håller tummen för dig.Kram

Anonym sa...

Tack så mycket :D Jag är skit nöjd ! ^^ Tom blev lite överraskade han med ;D haha... Kram

Pangbruden sa...

Maddegumman jag är så stolt över dig!!!

Snygg korkad och gift..med en man.. suck för han är lika trevlig som snygg..

Tack Sofie

Monica sa...

han ville väl at du skulle komma forbi igen tror jag !

Pangbruden sa...

Hmm troligen inte...-)

Anonym sa...

Jag har fixat mina med packtape....... alldeles själv!! Jag har ju ej tillgång till någon adonis.....