2008-10-13

Jag tipsar

För er i bloggvärlden som är mycket film och musikintresserade kommer jag härmed med dagens tips.

Uffes film och musikblogg. Länk, inte till vänster, utan till höger. (Tack Mattias:-)

Uffe är gift med min vän Lotta som har bokbloggen och han har gedigen kunskap i ämnena efter att ha spelat själv samt, under många år, frilansat som recsensent i den lokala blaskan. Han är även gediget utbildad i filmvetenskap.

Vi pluggade även samtidigt så jag har hört honom lira live.. bara en sån sak:-)

Håll till godo!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Länk till vänster? Hmm du menar från bloggens håll eller så är du lika dålig som min flickvän på höger/vänster ;)

Jag gillar musik och film och ska kolla den när jag får lite mer tid. Max är sjuk och vill mest vara i famnen hela tiden.

Får läsa ikapp din blogg senare också. Hoppas partykvällen var lyckad!

Pangbruden sa...

Jag är lika dålig på höger och vänste ja.. Jag är dubbelhänt så jag känner inte vad som är vad:-)

Pangbruden sa...

Var rätt bakis igår..ja:-)