2008-10-11

Förgäves

Finstassen är på..svart och grått..glammigt.. Mina Dyrberg and Kern örhängen är isatta .. långa i silver med vackra stenar.. Make up´en sitter som den ska.. Dotterns mineralpuder och smink i olika nyanser grått.. Snyggt glittrigt kort halsband med svart blomma och nyputsade högklackade stövlar..

Håret är fixat.. långt, tjockt och lagom lockigt..

Men tror ni någon jävel i det här huset har gett mig någon komplimang.. Nope, inte ett ord! Dom glor på TV´n eller varsinn dator hela högen.. och här går jag och försöker kråma mig.. men förgäves..

Vad gör man?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars dig,men jag kan se dig framför mig, och bara säga att du ser ut som en kalas pingla hehe)
Vänta tills du kommer ut ,då du får du höra som jag sa:)
Ha det så.....Kul kramiz lena.

Anonym sa...

Ställ dig framför TV för sjutton. om du skymmer utsikten måste han se dig!!!
Hinner nog inte läsa din blogg imorgon. Du sover nog när tåget startar..............