2008-10-21

Optiker Sundberg

Det dom har det har dom i Hallsberg.

Åtminstone vad det gäller optiker.

Jisses vilken pudding jag hamnade hos. Sorry KP du är snyggast i världen och mannen i mitt liv men jag måste erkänna. Det här var en äkta pudding, eller doffsing som vi brukade benämna dessa 10 taggare ute i singeldjungeln:-)

Inte blev han förskräckt när jag halade upp min pistol heller. Jag har beställt ett särskilt skytteglas och då måste den vara med när man mäter avstånd etc.

Han var jägare.

F-n man kanske skulle skaffa jaktlicens.

:-)

8 kommentarer:

sofie sa...

Undrar om jag ska ta jägarexamen nästa höst och kolla om det finns nån biffig pudding till mig där.Kram

Anonym sa...

Sofie.. Skyttar är inte så dumma:-)

Monica sa...

ta det lungt nu ;)

Anonym sa...

Hallå, hur bär du dig åt?! Jag vill minnas att det var samma med tandläkarn?

Pangbruden sa...

Ja just det.. Tandläkaren ja.. Men han var ingen doffsing han var en adonis.. dom står över doffsingar:-) Jag är en magnet!!!

Anonym sa...

Vi får väl se om hon har samma tur nu när hon har får nya glasögon :-)

Anonym sa...

Samma styrka men utan repor..

Anonym sa...

observera att Pangis behöver nya glasögon. Vi får väl se vad hon tycker med nya glasögon.