2008-10-23

Aftonens låt

KP raringen är oerhört musikintresserad och har alltid hängt med i musikens värld. När vi träffades cvar han stolt som en tupp över sitt kunnande i 80-tals musik.

Ha! Döm om hans förvåning när det visade sig att jag knappast var tappad bakom en vagn jag heller i den vägen. Musik har alltid stått mig varmt om hjärtat. Jag älskar fortfarande mina vinyl. Kan omslagen och texterna i stort sett utantill.

Idag hade vi båda på varsitt håll klickat på den här låten och pratade nästan i munnen på varandra när vi skulle berätta för den andre om den nya musikupptäckten vi gjort:-) Det är kärlek i sånt med.

Enjoy mina vänner och trevlig kväll!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag känner mig också rätt kunnig på 80-talet. Det var ju på den tiden man fortfarande kunde stå i timmar och bläddra i en skivbutik. Nu har jag knappt varit in i en skivaffär på 7-8 år tror jag.

Skön låt tycker jag också!

sofie sa...

Kan inte lyssna ännu mina högtalare till datorn är inte in kopplade.Som jag skrev i ett annat inlägg är inte data kunnig överhuvud taget.

Majsanochmalla sa...

bra där pangisen...love musik.
majsan